Ovdje ćete pronaći korisne savjete i odgovore na često postavljana pitanja u vezi sigurnosnih kamera Secutek SBS.
1. Opća pitanja i postavke
1.1 Kako postaviti intervalno snimanje fotografija (timelapse/ubrzano snimanje)?
Kamere Secutek SBS podržavaju intervalno snimanje fotografija koje se pohranjuju u vlastitu memoriju ili šalju na FTP server.
Postavke se moraju namjestiti putem web sučelja (ne putem PC programa ili mobilne aplikacije). Postavke se namještaju u sekciji SETTINGS - ADVANCED - AUTOSNAP.
Ovdje možemo postaviti i raspored snimanja fotografija za svaki dan u tjednu.
Napomena: Kamere koje podržavaju 3G/4G potrebno je povezati se na WiFi hotspot koji emitira kamera i ući u web sučelje putem IP adrese 192.168.100.100.
1.2 Kako postaviti kameru putem web sučelja?
Pomoću programa Search tool potražite IP adresu kamere.
Zatim u web pregledniku Chrome odite na tu adresu i upišite korisničko ime: admin i lozinku: admin.
Tada kliknite na PC view.
Potom kliknite na Settings.
Sada se otvara mogućnost konfiguriranja kamere prema vašim zahtjevima.
1.3 Kako dodati kameru u aplikaciju putem QR koda?
Ovdje ćete saznati kako dodati kameru u aplikaciju putem QR koda.
1.4 Kako dodati kameru u aplikaciju ako ste povezani preko LAN-a?
Ovdje se nalazi video koji će vam pokazati kako dodati kameru putem LAN-a.
1.5 Kako postaviti snimanje na FTP?
Postupak postavljanja snimanja na FTP poslužitelj je sljedeći:
1. Uđite u postavke kod odabrane kamere
2. Otvorite FTP postavke
3. Unesite tražene podatke
Server Address: ispunite stranicu servera
Server Port: port servera (prethodno popunjeni port 21 radi prema zadanim postavkama)
User Name: upišite naziv računa
Password: upišite lozinku
Passive mode: dopustiti
Path./:ostavite prazno (postavite naziv mape u koju će se zapisi spremati)
Zatim kliknite na TEST FTP SETTINGS. Ukoliko test prođe, kliknite na APPLY.
Napomena: Ako nemate vlastiti FTP server, možete ga iznajmiti kod nas. Ako ste zainteresirani, ne ustručavajte se kontaktirati nas.
1.6 Je li moguće spojiti 4G kameru Secutek SBS na lokalnu WiFi mrežu?
Za povezivanje 4G kamere na lokalnu WiFi mrežu, morate učiniti sljedeće:
1. Povežite se na WiFi mrežu 4G kamere na svom telefonu ili računalu i otiđite na stranicu 192.168.100.1
2. Uđite u WiFi postavke (WiFi settings).
3. U WiFi postavkama kliknite na ikonu Add u WiFi Hotspot.
4. Odaberite lokalnu WiFi mrežu, upišite njenu lozinku i potvrdite odabir klikom na ikonu Applay.
5. Povezivanje kamere s mrežom je označeno ikonom na slici ispod.
1.7 Kako postaviti e-mail obavijesti u aplikaciji CamHi?
U svrhu slanja obavijesti e-mailom, preporučujemo Gmail. Kako bi to uspješno odradili, potrebno je učiniti 2 koraka - postaviti parametre u kameri i nakon toga urediti sigurnosne postavke Gmaila.
Postavljanje kamere
Uključite aplikaciju CamHi, i otiđite na SETTINGS (ikona u obliku zupčanika) - EMAIL SETTING
Postavke provedite kako su prikazane na slici.
Tada biste trebali primiti e-mail u kojem piše da je Gmail blokirao sigurnosnu prijetnju. Ukoliko vam nije stigao taj e-mail, znači da ste postavili krive parametre u kameri (npr. pogrešna šifra) ili komunikaciju blokira internetski poslužitelj (pogledajte točku 2.1.).
Ako ste primili e-mail o blokiranju pokušaja prijave, tada morate prilagoditi sigurnosne postavke e-pošte. To ćete učiniti na sljedeći način:
Sigurnosne postavke
1) Prijavite se u svoj Gmail račun
2) Idite na Postavke (ikona zupčanika na desnoj strani -> Postavke).
3) Idete na karticu Računi i uvoz a u sekciji Promjena postavki računa kliknete na Ostale postavke Google računa.
4) U lijevom stupcu kliknete na Sigurnost.
5) Na samom dnu stranice u sekciji Pristup manje sigurnim aplikacijama kliknete na Dopusti pristup i Dopusti.
6) Prebacite omogućavanje manje sigurnih aplikacija na Dopusti.
Ukoliko vam i nakon podešavanja sigurnosti, ne budu dolazile Gmail sigurnosne obavijesti s kamere, vratite se na točku 2.1.
1.8 Kako spojiti zvučnik PR-IP02 na kameru?
Zde naleznete schéma a popis připojení reproduktoru ke kamerám SBS.
1 - Připojte reproduktor audio kabelem do Audio out konektoru (cinch) na kameře
2 - Připojte reproduktor do napájení 12V (můžete připojit samostatné napájení, nebo pomocí napájecí rozdvojky rozdvojit napájení od kamery.
1.9 Kako restartirati kameru?
Kamera se može restartirati pritiskom i dugim držanjem (5 sec) tipke za restart. Restart je prikladan ako zaboravite lozinku kamere ili ju želite spojiti na neku drugu WiFi mrežu.
1.10 Koliko podataka troši kamera za sat vremena?
Potrošnja podataka je otprilike 200mb/1h, iz razloga poboljšanja kompresije odnosi se na 1,3MP, 2MP i 5MP kamere.
Važno je spomenuti da se potrošnja podataka događa samo kada ste povezani na online pregled kamere. Kada niste povezani s kamerom, ona ne troši podatke.
1.11 Kako postaviti IR osvjetljenje kod 4G kamere?
IR osvjetljenje se mora postaviti putem web sučelja. Da bi se to učinilo, nužno je povezati se na WiFi mrežu kamere. Postavke IR osvjetljenja pronaći ćete u sekciji Media-Image. Tada možete postaviti osjetljivost ali i aktivirati/deaktivirati.

2. Rješavanje problema
2.1 Ne funkcionira slanje e-maila s kamere
Ako ste postavili e-mail obavijesti prema točci 1.7, ali i dalje ne rade unatoč izmjenama sigurnosnih postavki e-maila, tada ih blokira vaš internetski ili e-mail pružatelj.
Tada je potrebno kontaktirati pružatelja internetskih usluga, opisati mu problem i dogovoriti s njime dopuštanje te funkcije ili zatražiti preporuku ispravnih postavki.
2.2 4G kamera nije online (nije moguće povezati se kroz aplikaciju)
Problem može uzrokovati nekoliko čimbenika.
- Kamera nije spojena na punjenje Ako kamera nije spojena na punjenje, neće se moći povezati na nju. Stavljanjem kamere u mračnu prostoriju, možete provjeriti je li spojena na punjenje. Ukoliko je kamera spojena, kliknut će dok isključenja (prekida se IR cut filter) i istovremeno bi LED diode trebale svijetliti crveno.
- Umetnuta SIM kartica nema aktivirane podatke ili ima aktivni PIN kod
Izvadite SIM karticu, umetnite ju u mobitel i provjerite:
- uključuje li se telefon i traži li PIN (ukoliko ga traži, treba ga otkazati)
- ima li kartica aktivirane podatke (isključite WiFi vezu na mobitelu i pokupajte učitati neku web stranicu)
- SIM kartica je umetnuta naopako
Određeni modeli kamera imaju otvor za umetanje SIM kartice koji može biti zbunjujuć i desi se da korisnici umetnu naopako SIM karticu. Stoga, provjerite je li SIM kartica umetnuta ispravno, prema uputama.
- SIM karta má nekompatibilní velikost
Je-li SIM karta ve slotu uvolněná, znamená to, že jste použili menší SIM kartu, než která je podporována. V tomto případě je nutné dát SIM kartu do příslušného adaptéru, aby měla kompatibilní velikost. Podporovanou velikost pro konkrétní kameru zjistíte v návodu k produktu.
- Antena nije pravilno postavljena Provjerite je li antena ispravno postavljena. Bez pravilno postavljene antene, kamera neće moći hvatati signal.
- Na lokaciji nema signala
Ako na mjestu testiranja nema signala, kamera ne može raditi. Ispravan rad kamere ima svoje zahtjeve, pa ukoliko uočite da u mobitelu imate npr. minimalno signala, kamera može raditi otežano ili nikako.
Ukoliko se problem nije uspio riješiti, biti će potrebno zaslat nám kameru na reklamaci. Bilo bi najbolje da nam uz kameru pošaljete i SIM karticu koju koristite.
Rasprava
Samo registrirani korisnici mogu sudjelovati u raspravi.