5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.hr       Dostava i plaćanje       Sve o kupovini       Blog        Novosti

Reklamacije

Trudimo se imati dobru poslovnu praksu, ali ponekad se desi neispravan proizvode.

U tom slučaju ćemo se dogovoriti oko popravka ili zamjene što je prije moguće ili ćemo vam vratiti novac.

Prije nego što reklamirate proizvod

Prije nego se odlučite reklamirati proizvod, molimo da pogledate naše  technické poradny pošto je često problem samo u pogrešnim postavkama uređaja.

Neki od čestih problema i rješenja:

Kako pretraživati tehničko savjetovalište:

1. Pretraga po kodu proizvoda

Upišite kod kupljenog proizvoda u okvir za pretraživanje na vrhu stranice. Pretraživač će prvo pronaći sam proizvod, a potom i članak (ukoliko takav postoji) u tehničkom savjetovalištu.

  • Ukoliko kod ima crticu, upišite samo dio koda prije crtice
  • u slučaju da nema članka za konkretni proizvod, možete pokušati pronaći opći savjet za cijelu seriju proizvoda koji imaju iste opcije (vidi točku 2)

Jak vyhledávat v poradně dle produktového kódu

2. Pretraga po seriji proizvoda

U okvir za pretraživanje na vrhu web stranice unesite naziv serije proizvoda, npr.

  • Secutek SGT
  • Secutek SRT
  • Secutek SWX
  • itd..

Vyhledávání dle série produktů

3. Ručno pretraživanje tehničkog savjetovališta

Tehničko savjetovalište možete pretraživati i ručno slijedeći upute:

  1. Uđite u sobu za tehničko savjetovanje
  2. Odaberite kategoriju koja vas zanima
  3. Pregledajte članke koji vas zanimaju

Kako reklamirati proizvod?

Ako u tehničkom savjetovalištu niste uspjeli pronaći rješenje svog problema, proizvod  možete reklamirati na sljedeći način.

Za uspješno i brzo rješavanje problema, molimo vas da:

  • što detaljnije opišete kvar
  • dostavite proizvod zajedno sa svim korištenim dodacima
  • dostavite pristupni kod, lozinku i ostale podatke potrebne za prijavu i rad s uređajem.

Reklamacija u trgovini

Molimo da donesete proizvod u odabranu trgovinu zajedno sa dokazom o kupnji.

  1. Ispunite i ispišite Reklamacijski list
  2. Opišite kvar što je detaljnije moguće. Tako će se ubrzati postupak reklamacije.
  3. Proizvod donesite u trgovinu zajedno s Reklamacijskim protokolom i dokazom o kupnji.
  4. O tijeku reklamacije ćemo vas informirati e-mailom.  Trenutni status možete saznati putem e-maila info@secutek.hr 
  5. Usluga neposredne zamjene moguća je samo u glavnoj poslovnici u Pragu.

Reklamacija poštom

Proizvod možete poslati direktno u reklamacijski odjel secutek.hr gdje ćemo se rado pobrinuti za vašu reklamaciju. 

  1. Ispunite Reklamacijski list. U polju Opis kvara, molimo da što preciznije opišete o kakvom se kvaru radi. Što oreciznije informacije dobijemo od vas, to ćemo moći bolje riješiti pritužbu.
  2. Proizvod pažljivo zapakirajte kako se ne bi oštetio tijekom transporta.  aby se nepoškodil při přepravě. Priložite Reklamacijski list i dokaz o kupnji. 
  3. Proizvod pošaljite u naš reklamacijski odjel:

SHX Trading s.r.o. - reklamace

Hrusická 2616/3

141 00   Praha 4


Često postavljena pitanja


Koliko dugo traje obrada reklamacije?

Za rješavanje reklamacije imamo 30 dana na raspolaganju. Ovaj rok se odnosi na slučaj kada imamo sve dokumente od vas. Međutim, većinu reklamacija, obradimo mnogo brže.

 

Koji dokumenti su potrebni za obradu reklamacije?

Sve što trebate je dokaz o kupnji proizvoda i Reklamacijski list.

Mora li se proizvod donijeti u originalnom pakiranju sa svim dodacima?

Originalno pakiranje nije potrebno. Međutim, uz proizvod donesite i sve dodatke. Pošto ponekad uzrok kvara mogu biti dodaci.

 

Gdje mogu saznati status obrade moje reklamacije?

Trenutni status svoje reklamacije možete provjeriti na e-mailu info@secutek.hr 


Kako reklamirati ako je kupac pravna osoba?

Na kupce koji su pravne osobe se zakonsko jamstvo ne odnosi, tako da se reklamacija rješava individualnim dogovorom. No, ipak se trudimo izaći u susret svima, koliko je god to moguće. 

 

U slučaju neopravdane reklamacije, hoće li mi biti naplaćena njezina obrada?

Iako vrijeme tehničara koji obrađuju reklamaciju, ima svoju cijenu, i u slučaju neopravdane reklamacije, ono vam neće biti naplaćeno. 

Ako ćete željeti da vam se reklamirani proizvod pošalje natrag poštom, naplatiti će vam se samo troškovi dostave. Također vam možemo pripremiti proizvod za besplatno preuzimanje u odabranoj poslovnici.

 

Najšira ponuda

Preko 5000 proizvoda

Izrada po narudžbi

Od dizajna do izvedbe

Diskretna dostava

Nema podataka o e-trgovini

Specijalista u tom području

Više od 10 godina iskustva